Lidmaatschap

Uitvaartvereniging Odoorn en omstreken verzorgt voor haar leden al jaren (sinds 1928) begrafenissen en crematies. Bent u nog geen lid? Misschien wordt het dan nu eens tijd om dit te overwegen. Een overzicht van de contributie met het daarbij horende kortingspakket vindt u onderstaand.

Overzicht van het ledenvoordeel

Aangeboden diensten in natura

–        50% korting op de opbaring bij gebruik van de aula te Odoorn.

–        Geen kosten voor bezoek tijdens de opbaring bij gebruik van de aula te Odoorn.

Financiële bijdrage

–        Gereduceerde tarieven bij gebruikmaking van ‘Uitvaartverzorging en Grafkistenfabriek Nieuw-Amsterdam’ (UGNA) te Coevorden.

–        Algemene korting van € 1.100,- bij gebruikmaking van ‘Uitvaartverzorging en Grafkistenfabriek Nieuw-Amsterdam’ (UGNA) te Coevorden.

Het ledenvoordeel, inclusief de diensten in natura, bedraagt daarmee ruim € 2.200,- bij gebruikmaking van onze aula te Odoorn en van UGNA uitvaartverzorging.

Contributieoverzicht

Leden

€ 28,00

Kinderen van een lid, voor zover die zijn aangemeld, zijn tot hun 18e jaar gratis lid.

N.b. Indien iemand lid wordt en ouder is dan 30 jaar, dan is er een eenmalige instapcontributie verschuldigd die afhankelijk is van de leeftijd. De administratie kan u hierover informeren.

Voornoemde bedragen gelden als leden betalen via de automatische incasso. Betalen via  acceptgiro is ook mogelijk, maar geeft een meerprijs van € 3,- in verband met de hoge kosten.

Wij verzoeken u om adreswijzigingen of wijzigingen in de gezinssamenstelling (o.a. geboortes) aan ons door te geven. Dit kunt u doen via e-mail of telefonisch.

Samenwerking met Twenthe uitvaartverzekeringen

Leden van uitvaartvereniging Odoorn en omsteken genieten een voordeel bij Twenthe voor aanvullende uitvaartverzekeringen. U kunt contact leggen met Twenthe via telefoonnummer 053 4312732